Dag 6- Channing Tatum, LA pride, Hollywoodskylten

Den sjukaste dagen i mitt liv. Vet inte vart jag ska börja. 

Av någon anledningen startade jag tv'n på morgonen när vi skulle äta frukost och får på Abc News, där filmade dom förberedelserna inför årets pridefestival som skulle vara just i Hollywood Idag kl 11. Det verkade ju häftigt så vi bestämde oss för att åka dit! 

Det var bilar precis överallt, kaos i hela staden men vi lyckades tillslut hitta en parkeringsplats. Vilken folkfest!! Poliser, politiker och brandmän tog täten i paraden följt av tusentals andra! 
Vi satt och skojade lite och drömde om att någon kändis skulle dyka upp i paraden, men att det förmodligen inte skulle hända! 
Sen kommer ABC News fram och intervjuar oss mitt från ingen stans, lite häftigt! 








Paraden fortsatte och helt plötsligt  kommer det ett stort flak där det står 'MAGIC MIKE XXL'
"Åh vad coolt där är några som ska föreställa dom riktiga i filmen" 
" Jäklar var lik den där killen var Channing Tatum" 
"..... vänta lite....DET ÄR CHANNING TATUM" 
" nej det är en look alike....." 
" NEJ DET ÄR CHANNING TATUM" 
.......SPRIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!


KAOS KAOS KAOS! 
Jag vet vet vad som hände med mig, jag skulle bara fram till vilket pris som helst, famlande efter mobilen i fsrten för att få några kort och filmer samtidigt som jag inte kunde släppa honom ur blicken! Fanny sprang efter och vi kom ifrån Sandra och Helena mitt bland allt folk. 
Det var det sjukaste jag vart med om i hela mitt liv. Från ingenstans dyker han upp, CHANNING TATUM, på pridefestivalen i LA  som vi av en slump hamnade på, en dröm jag haft sen jag vet inte hur många år ☆☆☆☆☆ 


När paraden var över och när vi lugnat ner oss lite  och tillslut hittat varandra så gick vi till walk of fame och spanade in alla  stjärnor på marken! Sedan åt vi lunch och tog efter det bilen upp till Hollywood-skylten! Det var helt galet varmt, och mängder med folk så vi fick åka så närma vi kunde med bilen men man fick inte stanna så vi fick ta ett kort lite längre ner sen men nu har vi sett den i alla fall! 




Det känns som att det vill till mycket nu om något ska kunna slå euforin som uppstod när vi förstod att C. T stod och dansade mitt framför oss!! 

För att fira denna dag åkte vi till Santa Monica beach och åt middag på en Supermysig restaurang! 

Vi alla fyra somnar garanterat med världens största leende denna kväll! Sandra lyckades dessutom komma med på ABC News webbkanal när hon var som mest chockad över vad hon nyss sett hahah! Så kul!!!!!!!!


Sjuk dag minst sagt!!! 

PS. David du är fortfarande min nummer ett! ;) ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0