Dag 12- Bakisdag

Partypinglorna ramlade in strax efter 01.00 och mådde väl sisådär! Jag och Sandra vaknade tidigt,  åt frukost och gick ut till poolen! Där har vi solat och badat hela dagen så vi har också haft en bakisdag kan man väl säga! 

Vårt rum denna morogn var ett totalt bombnedslag och dom som känner mig vet att jag inte riktigt  mår bra under sånna omständigheter...
Det är hår, skor och trosor överallt! Det är hår på tomaterna i kylskåpet, trosor på brödet och flingor i handfatet på toaletten! Jag springer runt och är en liten städhäxa här och lägger en och annan kommentar då och då... men frasen: " Att tiga är guld" är nog det som passar bäst in när man reser 4 tjejer, i ALLA situationer!😂

Vid 15.30 tiden åkte vi till en shoppinggalleria, åt pizza och kollade i lite affärer!  Men shoppingen går trögt här, det är svindyrt och vi hoppas att det ska finnas mer i New York sen! 

Imorgon ska vi åka till San Diego och inta stranden och kolla in staden! San Diego är känt för sina solnedgångar så vi kommer stanna tills den gått ner! Hoppas på finfina bilder! 

Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0