Sista dagarna på vårt äventyr!

Hej på er! Nu närmar de sig hemgång och vi båda har väldigt svårt att förstå det! Var liksom inte längesedan man sa "oj nu har redan en månad gått"

Sista tiden här i bohol har varit superduper bra! Har umgåts mycket med dom två tjejerna jag lärde känna på stranden en dag där! Huuur roliga och snälla som helst! Båda jobbar som poliser i Stockholm så är lite tag i dessa tjejer ska ni veta! Dom har berättat sånna sjuka historier som man aldrig trodde hände...dom har varit med om mycket spännande!
Idag var det en kille som var elak mot en hund på stranden och när Elina fick se detta var de pang på, raska steg mot killen, tog tag i hans arm, kollade honom i ögonen och fråga honom vad han höll på med! Han ville skämta bort med men nej nej fel tjej att "skämta bort " något med! Hunden blev jätte glad och skuttade där ifrån och killen tog omvägar för att slippa gå förbi oss på stranden haha! Underbar tjej!


Igår åkte jag och Nillon in en sista gång till shoppingstaden tagbilaran försökte hitta lite grejer men är ju mest skit! Men lite hittade jag allt! Nisse kom hem lottlös tyvärr! Han får shoppa på flygplatsen imorgon ist!

Idag klockan 06,00 åt jag frukost ihop med Eva och Elina och efter det gav vi oss ut på havet för att kolla på vilda delfiner ännu en gång, delfiner kan man aldrig få för mycket av! Och lagom till soluppgången visade dom sig och lekte bredvid båten! Svårslagen morgon? Underbar start på vår sista dag (dom åker också hem imorgon)
Nillon kände att han hellre ville sova så han följde tyvärr inte med!

Efter delfinerna åkte vi till balicasag Island där vi gick i land och solade! Helt ensamma var vi :) efter det åkte vi till Virgin Island , den minsta ön jag någonsin sett ... Fick inte ens gå i land eftersom den typ kunde sjunka haha! Ja de var en annorlunda men kanonutflykt!
Efter detta unnande vi oss massage, 2 timmars helkropp för 100 kr, man får passa på! Fy tusan vad skönt de var!










Nu har vi precis ätit vår sista middag här i bohol, lite sorgligt men shit vad skönt det ska bli att komma hem! Nillon har kört på samma sen vi kom hit, pata carbonara till lunch och kyckling schnitzel till middag! Haha! Ja men gillar man något så varför inte?;)



Vi håller just nu på att samla ork till att börja packa, finns det något tråkigare?
Jag ska ju även försöka banta ner min väska ett antal kilon...får se hur de går med det!
Haha nillons väska blir bara lättare och lättare, min är de tvärt om med...

Ne nu får vi ta tag i det, åker här ifrån alona beach klockan 9:00 imorgon bitti!


Såhär kul är det att packa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0