Fiesta

Tjoho!!

Idag klockan 12:00 mötte jag upp Barbro och tjejerna vid dykcentrat och sen tog vi en tricykle till "Darwins place" Killen som äger dykklubben heter Darwin och han hade ju bjudit över oss för att fira fiestan tillsammans med hand familj släkt och vänner!

När vi kom dit blev vi behandlade som familjemedlemmar direkt! Vi åt , drack , sjöng karaoke (en stor hobby här, dom sjunger så huset gungar)!!
Var jätte jätte jätte kul att vi blev bjudna dit, så kul att få se den riktiga sidan av Filippinerna!

                   

      

  
                                            



Jag gick hem runt 16:00 tiden men dom festar konstant i två dagar nu, blev bjuden hem till en annan tjej imorgon men får se lite hur jag gör med det!

När jag kom tillbaka tog jag och Nillon en tricykle till tagbilaran (bohol city) och shoppade lite! Nillon köpte hörlurar till datorn samt ett mobilskal till sin iphone och jag köpte ett headset till mobilen och klippte mig för 7 kr!!!!!!!! 7 kr, helt löjligt billigt!
Varför har vi inte sånna priser i Sverige?
Åt gjorde vi på McDonalds, var så längesen! Haha!

  


Jätte lyckad dag!!

Kramis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0