Balicasag

Tjolahopp!
Idag har jag och Nisse vart på balicasag Island, jag dök två gånger och nillon snorklade!

Det var 29 grader... i vattnet helt underbart!

Trevliga grejer på 15 meters djup idag var vattenormar, ålar, ett fiskstimm på sisådär en miljon fiskar (skit coolt) och såklart nemofiskarna och sköldpaddorna man aldrig kan få nog av!!
Love it!!!

När vi kom tillbaka la jag mig på stranden en stund och Nillon kände sig klar med solandet för idag så han gick upp!
Men jag träffa två jätte trevliga svenska tjejer på stranden som vi ska äta middag med sen, ska bli kul :D

Happ då är de bara tre dagar kvar, sen börjar vi vår 22 timmar långa resa hem! Så nu ska vi verkligen njuta till max sista tiden! Massa god mat, massage, fotskrubb, sol , bad och ja allt det där!

Ha det bäst!

Puss & kram!!

         image description                         image description  


                      



                                  

                                

                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0