Fraiser Island på G

Hallå! 

Nu har bilen parkerats i Hervey bay och har precis bokat ett 3-dagars tur till Fraser Island, jeepsafari! Jag killarna plus två killar vi lärde känna i Sydney, Max och Christoffer! Tyckte det behövdes lite fler killar i gruppen liksom... 
Haha ne dom är gör snälla så det kommer nog bli grymt förhoppningsvis!

Så imorgon bär det av mot Fraser Island (väldens största sandö) 
I priset ingick även två hostelnätter på Next Backpackers här i Hervey Bay så nu mina vänner har vi dusch, toalett, säng och massa "lyxigheter" helt underbart! 
Var ju inte så längesedan jag och nillon hade allt detta men det känns som en evighet sen sist man fick sova ENSAM i en säng utan att behöva trängas med fyra andra i en trång varm bil! Så inatt ska vi sova som kungar allihop! 


Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Gunilla

DET ÄR SÅ JÄTTEKUL ATT HÖRA FRÅN DIG AMANDA!!!!!!!!

En dryg månad har gått och ni har varit med om massor av upplevelser. Det tycks ju inte gå nån nöd på dig precis, du ser ut att trivas riktigt GÖTT med Nillon och de andra grabbsen.

Var hos Jenny i går, Klara hade 2-årskalas, jag såg massor av goa bilder från er på facebook.

Ha de fortsatt gott!! Hälsa Nillon!

KRAM Gunilla o Conny ;-)

2012-02-13 @ 12:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0