Tidsfordriv

Nu har vi slått ihjäl annu en dag pa flygplatsen och idag har vi sovit och sovit och sovit. kanske tagit igen lite av dom senaste somnlosa natterna!

Man har gaaaanska mycket dotid har kan jag saga... finns ju inte jatte mycket att gora och da ar det latt att tankarna springer ivag. Sa idag har amanda svenssons tankar agnats at vad hon vill gora, och ata nar hon kommer hem.

Har ar min lista!

Det forsta jag ska gora: KRAMA ALLA MINA NARMSTA SA DOM NASTAN SPRICKER!
(det ska nillon ocksa gora men han tyckte det lat lite bogigt att skriva pa bloggen)

>Slanga mig i min sang och bara njuta av att vara hemma med alla bekvamligheter!

>Familjemiddag!!

>Sen tanker jag boka in en myskvall och partykvall med alla mina favorittjejer!



Amandas Ata och dricka lista
Potatismos och kottbullar i graddsas
Kottfarssas och spagetti
Korvstroganoff och ris
Tacos
Torsk och aggsas
Pannkakor
Mammas tekakor
Kladdkaka och chockladbollar
ARLAS MELLANMJOLK!

Nillons Ata och dricka lista
Sprodbakad fisk, artor och potatismos
Smorgastarta
Kottfarssas och spagetti
Skulle inte skada om det fanns lite palagg till smorgasen hemma ocksa
Morsan, du vet de dar olagligt goda kakorna du brukar gora, det vill jag ha, mangder, de dar med choklad pa
toppen, Amanda sager att det ar karleksmums, inte saker, men du vet vad jag menar <3
Riktig coca cola, ingen jakla budget som jag levt pa nu i 3 manader!

Var gemensamma "vad-vi-inte-vill-ha-nar-vi-kommer-hem-lista"

Nudlar med aggrora
Havregrynsgrot
Tonfisk
Budget toastbrod
Pasta med smor och salt


Sadar nu vet ni lite vad vi langtar efter! Nu ska vi ga och ata lite kvallsmat och sedan blir det fjarde natten pa golvet, JIPPIII!
Sen far vi forhoppningsvis svar fran STA ocksa, men man kan aldrig vara saker!


 







PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: gabriella

Är det möjligt att fördela önskematen på fler dagar eller är det allt på en gång som gäller? :)

Amanda har rätt Andreas, det är kärleksmums du menar. Lovar att det ska finns. Hade redan planerat det! <3

2012-04-03 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0